تصاویربرگزیده
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران

تهران، خیابان طالقانی، نبش خيابان موسوي، پلاک175
 85730000  |  ۸۸۸۲۵۱۱۱  |   info@iccim.ir  |   http://iccim.ir
معرفی اتاق
این بخش اطلاعات مفیدی را برای آشنایی هر چه بیشتر با اتاق ایران در اختیار کاربر قرار می دهد این اطلاعات برای سهولت و سرعت دسترسی به شش بخش زیر تقسیم شده اند .
تاریخچه
قانون اتاق
چشم‌انداز
ارزش های سازمانی
مأموریت
استراتژی
وظایف
ارکان اتاق
هیات رئیسه
در این بخش اعضا هیات رئیسه اتاق ایران معرفی شده ، وظایف واختیارات آنها مشخص گردیده و ارتباط با آنها ازطریق جامعه مجازی میسر می باشد .
هیات نمایندگان
در این قسمت اطلاعات هیات نمایندگان اتاق ایران اعم از تعداد ووظایف واختیارات آنها بیان شده است و ارتباط با آنها از طریق جامعه مجازی میسر می باشد .
واحدهای اتاق
در این بخش ساختار سازمانی اتاق ایران بصورت نمودار درختی نمایش داده شده که با کلیک بر روی هرواحد اطلاعات و نحوه ارتباط با واحد مورد نظر قابل دسترسی است .
اتاق های شهرستان ها
در این قسمت خلاصه ای از اطلاعات اتاق های شهرستان ها و وب سایت های آنها قابل دسترسی است.
کمیسیون های تخصصی
در این بخش اطلاعات کمیسیون های تخصصی و نحوه ارتباط با آنها قابل دسترسی است .
اتاق ها وشوراهای مشترک
در این یخش آیین نامه تشکیل اتاق های مشترک بازرگانی و صنایع و معادن مصوب 23/8/1378 شورای عالی نظارت بر اتاق بیان شده است و همچنین لیست تمام شوراهای مشترک و اتاق های مشترک واطلاعات مربوط به آنها و نحوه ارتباط با هر یک از آنها قابل دسترسی می باشد.
تشکل ها
دراین بخش فهرست اسامی ومشخصات (تشکل های ملی ،استانی وشعب) وابسته به اتاق ایران ونحوه دسترسی به آنها ،اساسنامه نمونه تشکل های اقتصادی ،آیین نامه تاسیس وثبت تشکل ها در اتاق ایران ،آیین نامه اجرایی شعبه تشکل های وابسته به اتاق ایران وآیین نامه موضوعی کمیسیون تشکل ها دراختیار کاربر قرار می گیرد.
واحدهای وابسته
در این بخش فهرستی از واحدهای وابسته اتاق واطلاعاتی شامل چارت سازمانی ،وب سایت ،تاریخچه ،و اهداف وبرنامه ها ی آنها ذکر شده است.

hot.sardar1

alt

کاربر گرامی

برای ارسال نظر ابتدا باید وارد سایت شوید. ثبت نام  |  ورود به سایت


هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد.
علاقه: 0
پاتوق: 0
بازدید: 5098
برندها
تگها
تاریخ ثبت: پنج شنبه هفدهم بهمن ۱۳۹۲