پیتزا بوف - شعبه زرتشت

پیتزا بوف - شعبه زرتشت

خیابان ولیعصر – زرتشت شرقی
 88895518 - 88895519  |  88901110  |   http://www.boofco.com/BranchDeateils.aspx?IdBranch=9
 تاریخچه


فکر تاسیس مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف از سال 1374 در ذهن موسسین این شرکت قرار گرفت.در سال 1375 اولین شعبه از شعبات مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف در چهار راه ولیعصر تهران در فضایی حدودا 300 متر و با دکور بسیار زیبا و منحصر به فرد در زمان خود و با دستگاههایی بسیار مدرن و با شیوه کاملاجدید تاسیس گردید. از همان ابتدا استراتژی موسسین ایجاد شعب متعدد در تهران و سایر نقاط کشور (بخصوص در مراکز استانها) بود و بر همین اساس ساختار مدیریتی بر پایه  ای کاملا علمی سازمان یافت.
امروز به جرات می توان ادعا نمود تنها فست فود ایرانی که دارای یک سیستم یک پارچه مدیریتی وبا ساختاری علمی در کشور عزیزمان در حال فعالیت است مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف می باشد.
یکی از اهداف بسیار مهم شرکت ارائه کیفیت عالی در مواد و خدمات به صورت پیوسته بوده و هست و این هدف مهم جزو یکی از اصول تغییر ناپذیر مجموعه بوف می باشد. یکی از واحد هایی که از همان ابتدا جهت بررسی ، تحقیق و ارائه پیشنهادات مختلف در زمینه رفع هر گونه ایراداو اشکال  بوده کمیته R&D  شرکت رستوران های زنجیره ای بوف می باشد که از صاحب نظران و افراد خبره و مطلع در این صنعت و همچنین مسولین تیم های فنی و گروه بازاریابی وتبلیغات شرکت  تشکیل شده است که به پاس خدمات ، تحقیقات و همکاری تنگاتنگی که با نهادهای چون انجمن صنایع غذایی و دانشگاهای مختلف داشته و دارد موفق به دریافت  جایزه علمی دکتر هدایت و R&D های برتر کشور گردید.
در حال حاضر این شرکت دارای 47 شعبه در تهران و سایرنقاط کشور می باشد و افق دید ترسیم شده برای این شرکت 110 شعیه میباشد . که براساس برنامه ریزی انجام شده از این 110 شعبه 100 شعبه در داخل کشور و 10 شعبه در کشورهای دیگر خواهد بود که در این راستا با افتتاح یک شعبه خارجی در کشور مالزی (کوالالامپور)نام ایران و این برند ایرانی به عنوان اولین برند صنایع غذایی که توان رقابت با شرکت های بزرگ چند ملیتی را دارد در آسیای شرقی طنین انداز گردید.(( www.boof.com.my ))
از آنجایی که یکی از ویژگی های رستوران های زنجیره ای فست فود ارائه مواد یکسان میباشد این مورد دقیقا در بوف انجام گرفته و شرکت رستوران های زنجیره ای بوف با ایجاد کارخانه پشتیبان به نام شرکت صنایع غذایی عصر جدید ( بوفک) گامی موثر در این امر برداشته است. این شرکت با ایجاد یکی از قوی ترین زنجیره های تامین با دقیق ترین و سریع ترین سیستم پخش و توزیع باعث افزایش بهره وری بیشتر این مجموعه بوف گردیده است.رسیدن به موقع مواد اولیه در هر نقطه از ایران ، ایجاد یکی از قوی ترین گروهای بازرگانی در سطح کشور برای تامین مواد اولیه و دارا بودن یکی از مجهز ترین سیستم های آزمایشگاهی برای کنترل و آزمایش کلیه مواد اولیه ورودی و محصول نهایی جهت افزایش ضریب امنیت و سلامتی مواد غذایی در کلیه فرایند ورود ، تولید و عرضه این شرکت را به عنوان یک شرکت پیشرو و الگو در بین شرکت های همردیف خود قرار داده است.
با توجه به اهمیت کیفیت مواد غذایی و با توجه به اینکه پروسه تولید برخی مواد خارج از محدوده کاری کارخانه عصر جدید ((بوفک)) می باشد ( سوسیس ، کالباس ، ناگت ، .........) شرکت مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف با ایجاد کارخانه ای دیگر به نام شرکت صنایع غذایی زرگوشت تهران گامی دیگر که بسیار اساسی و زیر بنایی در صنایع غذایی کشور برداشته است. این شرکت با محوریت تولید و بسته بندی فراورده های  گوشت و مرغ در حال حاضر یکی از مطرح ترین واحد های تولیدی کشور است.این شرکت در راستای شعار کارآفرینی با ایجاد بیش از 400 فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم موفق به اخذ نشان کار آفرین برتر استان تهران در سال 90 گردید.

چرا بوف؟                                       
بارها سوال شده است که چرا نام مجموعه خود را بوف نامیده اید؟
دلایل زیادی برای این موضوع  وجود دارد که از اهم آن میتوان به نکات زیر اشاره کرد:
1.یک سیلابی بو دن نام بوف و در نتیجه راحتی استفاده از آن.
2.جذاب بودن ، زیبایی و متفاوت بودن آن.
3.جدید بودن آن در دهه هفتاد برای صنعت غذا و همچنین رستوران زنجیره ای .
4.معنا داشتن نام بوف در فرهنگ های مختلف بین المللی از جمله اروپا ......( در فرانسه بوف = غذا و در فرهنگ فارسی بوف به جغد سفید خوش یومن گفته می شود)
5.شناسایی سریع آن توسط مردم با توجه به فرهنگ بومی آن.

توضیح: واحد حقوقی شرکت رستوران های زنجیره ای بوف علاوه برثبت کامل لغت بوف و لوگوی آن در اداره ثبت مالکیتهای معنوی و همچنین کلیه مراجع قانونی مربوطه این برند و لوگو را در چندین کشور در قاره های مختلف ثبت نموده است. همچنین نام و برند بوف توسط سیستم GI1 به صورت کامل مورد شناسایی قرارگرفته و هرگونه استفاده از این نام و برند در هر کجای جهان و تحت هر عنوانی ممنوع بوده و استفاده کنندگان تحت پیگرد قانونی قرارخواهند گرفت.
تقاضا میشود در صورت مشاهده هرگونه استفاده غیر مجاز از نام و نشان مجموعه بوف مراتب را سریعا به واحد حقوقی این مجموعه جهت پیگیری اطلاع دهید.


سرمایه واقعی بوف مشتریان بوف است
بی شک این تنها یک شعار نیست بلکه یک تفکر و اعتقاد در سطح مدیریت تا تمامی کارکنان شرکت رستورانهای زنجیره ای بوف است و شاید بهترین گواه براثبات این موضوع نوع نگاه شرکت بوف به مشتری است و در این راستا بخشی از اقدامات این شرکت به شرح زیر می باشد :
1.ایجاد پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی در جهت ارتباط دوسویه با مشتریان محترم و استفاده از انتقادات و پیشنهادات آنها و همچنین ایجاد سامانه ندای مشتری با شماره تلفن +9821 22710665 .
2. ارتباط مستمر با مشتریان از طریق مطبوعات و جراید تخصصی صنعت غذا.
3. ایجاد آزمایشگاه کنترل کیفیت در کارخانه های مرکزی این شرکت و کنترل آزمایشگاهی بسیار دقیق همه محصولات ورودی و خروجی از کارخانه ها.
4. انجام تست های موردی و سرکشی مداوم به شعب و پرسنل شعب توسط تیم کنترل کیفیت و نمونه برداری از محصولات آماده به تحویل جهت ارزیابی و کنترل تقاط بحرانی.(( شرکت رستوران های زنجیره ای بوف اولین مجموعه رستورانی و اولین شرکت صنایع غذایی ایران است که موفق به دریافت گواهینامه HACCP از شرکت BBQ فرانسه شده است))
توضیح گواهی HACCP : در جهت برآورده سازی رضایت مشتری و گروه مصرف کننده از طریق بکارگیری سیستم موثر مدیریت ایمنی موادغذایی در رابطه با فعالیتها و فرایندهای که در پروسه تولیدباعث بروز خطرات احتمالی و همچنینارزیابی آنها به منظور بهبود سیستمو تضمین انطباق با نیاز مصرف کننده میباشد.
5. همکاری گروه R&D، کنترل کیفیت و تیم های بازاریابی این مجموعه باعث اضافه شدن ده ها غذای جدید به منوی غدایی شرکت و همچنین بهبود طمع و کیفیت آن به صورت روز افزون گردیده است.( تلاش این گروه باعث دریافت جایزه نشان سیب طلایی از دانشگاه تربیت مدرس ، دانشگاه علوم پزشکی و پارک فن آوری به خاطر استفاده از امگا3 و ریز مغزی آهن در کلیه آردها و خمیرهای مورد استفاده در مجموعه گردید)                                                                                       

  6  .رعایت کلیه نکات زیست محیطی در جهت حفظ و نگهداری و همچنین استفاده از مواد برگشت پذیر به طبیعت .

  بوف دوستدار محیط زیست                    
7. دریافت آرم حلال از سوی انجمن صنایع غذایی ایران.                                
8. دریافت گواهی اشتهارد برند از سوی کمیته ارزیابی برند های ایرانی و برند برتر صنایع غذایی ایران در سال 88 و 89    
9. دریافت لوح سپاس از اولین همایش بین المللی رستوران ها درسال 1389.
10.دریافت لوح تقدیر و تندیس ویژه جشنواره ملی کارآفرینان برتر استان تهران از سوی وزارت کار و امور اجتماعی استان تهران در سال 1389.
11. دریافت نشان طرح ملی سپاس از سوی وزارت صنایع و معادن به عنوان برند محبوب کشور در سال 1389.
12.ایجاد سامانه پیام کوتاه 30001855 SMS)) جهت ارتباط مستقیم با مشتریان محترم.
13.ایجاد کمپینهای تبلیغاتی.
14.برگزاری جشنواره ها مختلف در سطح شعب رستوران زنجیره ای بوف.
15.ایجاد سامانه ندای مشتری جهت رسیدگی و پاسخگویی سریع به مشتریان

در پایان ضمن تشکر از انتخاب مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف خواهشمند است هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا موضوع مد نظر خود را یا از طریق وبسایت و ایمیل (( info@boofco.com)) و یا شماره تلفن +98 21 22710665 با روابط عمومی مجموعه رستوران های زنجیره ای بوف در میان بگذارید.
                                
کاربر گرامی

برای ارسال نظر ابتدا باید وارد سایت شوید. ثبت نام  |  ورود به سایت


هیچ نظری برای نمایش وجود ندارد.
علاقه: 1
پاتوق: 0
بازدید: 5896
تاریخ ثبت: یکشنبه بیست و هفتم بهمن ۱۳۹۲